Perionica
Catering
Hostel

Последње вести

  • no_picture.jpg 23.08.2024

    ДРУГИ УПИСНИ КРУГ 2024

    Други уписни рок за друштвено осетљиве групе траје од 26-28.08.2024.године
  • viber_slika_2024-07-01_09-03-17-209.jpg 01.07.2024

    УПИС ЗА ШКОЛСКУ 2024-2025

    Од 1-12.7.2024.године Радно време комисије радним данима  од 8-15 часова
  • 2167781_screenshot-5_ff.jpg 11.03.2020

    ВАЖНО ОБАВЕШТЕЊЕ У ВЕЗИ НОВОГ CORONA ВИРУСА

    УПУТСТВО О МЕРАМА ПРЕВЕНЦИЈЕ И СУЗБИЈАЊА ШИРЕЊА НОВОГ КОРОНА ВИРУСА (nCoV) Нови корона вирус (nCoV) представља потпуно нов сој вируса који до с...
  • 2015-10-26-09.30.40.jpg 28.10.2015

    Грејање на гас

    „Изграђени су гасни кондензациони блок, снаге 200 киловата, и гасни загрејач воде. Вредност ове инвестиције је четири милиона динара. Половину сред...
  • DSC_9452.JPG 29.03.2015

    Регионална културно уметничка домијада

    У културно уметничком програму домијаде учествовали су ученици 14 домова ученика. Ученици наше установе постигли су запажене резултате. Фолкл...

Слободне активности


Слободне активности

Слободно време афирмише културне вредности које су усмерене на развијање, оплемењивање и неговање духа младих људи.

Оно је у функцији развијања могућности и склоности које имају индивидуалну и друштвену вредност и налазе сврху у себи самом, одвојено од непосредних обавеза.
Циљеви слободног времена су: развој личности, одмор, забава и разонода.

Дом има задатак да понуди услове за остваривање и задовољавање потенцијалних, аутентичних и свакодневних потреба ученика у слободном времену, а васпитачи да стварају могућности за квалитетно испуњавање слободног времена.
Васпитач саветује, упућује, даје пример, информише, објашњава, указује на грешке, помаже у проналажењу стварних потреба, учествује у организацији разносврсних активности.

У дому је ученицима понуђено да се укључе у следеће секције и активности драмско-рецитаторску, музичку, ликовну, плесну, фолклор, спортску, литерарну и др.
Очекивани ефекти слободног времена огледају се у опуштању, окрепљењу, уживању, спонтаности, осећању учествовања и друштвеним контактима, у размишљању о себи и другима у проширивању видика и бризи за себе.